REKLAMACE A VRÁCENÍ JE U NÁS HRAČKA

  • Stačí vyplnit
    formulář
  • Do 24 hodin od obdržení zboží vás
    budeme kontaktovat
  • Komunikace
    se zákazníkem je na prvním místě
  • Vše je
    vyřízeno rychle a hladce

Vrácení a reklamace

Vrácení či reklamace zboží v David Sportu nikdy nebyla jednodušší. Stačí si ve formuláři vybrat způsob dopravy, která vám vyhovuje a případně vytisknout přepravní štítek. Kurýr si balíček vyzvedne a vy s ním nikam nemusíte běhat.

Vrácení zboží

Pro vrácení zboží již nemusíte zdlouhavě vyřizovat papírování a zajišťovat sami dopravu. Na vrácení nepoškozeného či nepoužitého zboží máte v David Sportu 14 dní. Budeme rádi, když nám ho vrátíte včetně visaček a v původním obalu. I když to není povinnost, i tak to oceníme. 


Důležité body k vrácení zboží


V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. 

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
 

Je dobré vědět

Budeme rádi, když nám vrátíte zboží v původním obalu a se všemi visačkami. DAVID Sport Harrachov s.r.o. právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet.  Nesmí však vykazovat znaky používání. 


Dodržení 14denní lhůty

Vrácení zboží do 14 dnů se počítá od dne kdy byla zásilka doručena. 14 kalendářních dní, ne však pracovních dní.


Jaké dokumenty přiložit?

Kopii faktury a zápis z online formuláře.


Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy:

Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.
 

Reklamace

Zvolte pole “Reklamovat zboží“ a vyplňte online formulář. V případě, že chcete zboží reklamovat, tak na to máte celé dva roky a vyřízení reklamace nezabere to více jak několik minut.

Průměrná doba dopravy k nám na sklad, je 5 dní. Záleží na dopravci, ale nemělo by to být déle než 7 dní. Trasu vašeho balíčku lze sledovat podle trasovacího čísla, které najdete při tištění štítku zásilky.

Jakmile k nám zboží dorazí, tak bez otálení vše vyřídíme. Na reklamace máme podle zákona sice 30 dní, ale u nás vše běží jako na drátkách a proto můžete počítat s brzkým vyřízením. Stejně tak vrácené zboží vyřídíme do týdne a stejně tak rychle vám vrátíme peníze na účet.

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
0 ks
Oblíbené
X

Přihlášení

Už máte účet? Přihlaste se níže.


nebo přes e-mail

Registrace

Ještě nemáte účet? Zabere to jen pár vteřin.


nebo přes e-mail

Zapomenuté heslo

Pošleme Vám do e-mailu odkaz na změnu hesla.

Zákaznická karta